torsdag 4 juni 2009

Bra sex ger tamejfan bättre allt - så ni därute se till att skaffa bättre allt

Vem hade egentligen trott annorlunda än att "Bra sex ger bättre jobb", som flera tidningar igår rapporterade om med anledning av en ny doktorsavhandling. Jag skulle vilja säga att bra sex ger bättre allt. Jag har ju dessutom varit inne på temat sex och lycka tidigare. Då konstaterade jag att överklassen har fler orgasmer än andra, vad det nu betyder ifråga om lycka för Djursholms- och Östermalmsfolket. Det är positivt antar jag. Ett tag hoppades jag att USA:s president Barack Obama skulle göra orgasmen klasslös, men hittills har han inte agerat i den saken. Obamas tal idag, i Kairo, till världens muslimer visar med all önskvärt tydlighet på andra politiska prioriteringar från presidentens sida. I väntan på en storpolitisk händelse i denna för alla världens folk viktiga frågan får vi alltså nöja oss med att Ann-Christine Andersson Arntén, på Göteborgs universitet, tagit fram ny empiri så att sexets betydelse än en gång bekräftas. "Dåligt förhållande kan ge problem som ångest och sömnproblem", säger hon sammanfattningsvis. Och effekten av detta är lätt att inse. Det blir liksom pannkaka av alltihopa i livet om inte de där bitarna funkar. Fast är det nödvändigt med en hel tjock bok om detta? Varje person vet att bra hemma gör att man mår bra borta. Och när mår man som bäst. Naturligtvis när man har haft bra sex, som när man varit med om en svettig köttslig tungviktsmatch mellan lakanen, eller faktiskt var som helst. Ungefär så som jag, felaktigt verkar det som, vill minnas att Ulf Lundells Hjärtats ljus inleds. Jag kan i alla fall inte hitta det där partiet nu när jag bläddrar i den galet fantastiska romanen om livets möjligheter. Om det nu var i den boken eller någon annan spelar mindre roll för få kan tvivla över vägen till total lycka. Men hur vi ska få flera att hitta den är ett major problem. Kanske till och med ett större än att få Israel att dela Jerusalem och Hizbollah att erkänna Israel. Då ska ni veta att jag betraktar de båda senare kompromisserna som en totalt osannolik utveckling i Mellanöstern. Det betyder att det nog också i fortsättningen bara är överklassen som får bättre jobb och eländet fortsätter i Palestina. Men jag gör ett försök att göra det bättre i världen genom att sprida sköna toner från Barry White. På Twitter har jag efter tips också fått korn på Fagget Fairys supercoola Feed The Horse (mer suggestiv på Spotify).

10 kommentarer:

Maria sa...

Sex säljer alltid. Även om folk vet att man mår dåligt av dåligt förhållande o.s.v så vill folk läsa om det och få det bekräftat.

Anonym sa...

Bättre allt är bra:-)

Tomas Agdalen sa...

Sex i bra förhållanden är bättre än bra.

Anonym sa...

Ytterligare en sådan stress-framkallande 'SUPER-sanning'!
Påminner mest om en omogen teenagers bekräftelsebehov...

Tomas Agdalen sa...

Anonym II: Krav? Det finns det inga i den här postningen. Bara en presentation av ny forskning.

Gander sa...

Kroppslig njutning o. erotik utan trubbel och problem som medföljer ger självklart bättre allt!
En sexuellt avslappnad och tillfredställd människa är behaglig och lugn och stolt över sin kropp.
Om sex inte missbrukas så finns det bara fördelar,men bland sexuella analfabeter så ser vi konsekvenserna av dåliga sexliv med könsjukdomar aborter manshat (feminism) osv.
Att krigen pågår i mellanöstern så ofta berorkönstympning over there som är 100% -ig på pojkarna!

Tomas Agdalen sa...

Men intimitet och ömsesidig närhet ska all världens ondska motas. Men det känns som jag hört det förr.

Anonym sa...

Letar du efter ett lån på en mycket låg ränta under hela lånet?

Har du försökt att få lån från banker utan framgång? Stort behov av pengar för att få ut av skulden? Behöver pengar för expansion eller etablering av ett eget företag?. Vi erbjuder lång-och kortfristiga lån med lånebeloppet från 5,000 till 5,000,000.00 i amerikanska dollar, pounds sterling, euro, CZK, etc med en låg ränta på 3% på alla delar av world.The ansökan är tillgänglig för sökande som är 18 år och uppåt.

För mer information, vänligen kontakta via e-post: 24hourloanservice@gmail.com
Hälsningar
Larry Fox

Unknown sa...

Jag presenterar mig själv. Jag är fru COLEEN DANAHER, jag är 53 år, frånskild 2 vuxna barn och oberoende.
Jag har arbetat i drygt ett år som sekreterare på ett fast kontrakt. Jag får en genomsnittlig lön på 160 000 XPF, jag beräknar vad jag har kvar för att leva min lön ökar mig inte så jag behöver ett lån.
Den första personen jag kontaktade var fru Samya GUENFOUDI. Fru Samya GUENFOUDI är 35 år gammal.

Men en global summa avgifter på cirka 80 000 XPF,
Jag fick mitt fantastiska lånerbjudande

samyaguenfoudi.fr@gmail.com
Tack för att du svarade på min hjälp.
Cdlt din,

Unknown sa...

Jag presenterar mig själv. Jag är fru COLEEN DANAHER, jag är 53 år, frånskild 2 vuxna barn och oberoende.
Jag har arbetat i drygt ett år som sekreterare på ett fast kontrakt. Jag får en genomsnittlig lön på 160 000 XPF, jag beräknar vad jag har kvar för att leva min lön ökar mig inte så jag behöver ett lån.
Den första personen jag kontaktade var fru Samya GUENFOUDI. Fru Samya GUENFOUDI är 35 år gammal.

Men en global summa avgifter på cirka 80 000 XPF,
Jag fick mitt fantastiska lånerbjudande

samyaguenfoudi.fr@gmail.com
Tack för att du svarade på min hjälp.
Cdlt din,