tisdag 17 februari 2009

DN:s nya webb-layout ger bättre livskvalitetet för 100 steg till

Jag gratulerar och hyllar DN.se för dess nya webb-utseende. Från att ha haft en kladdig, papperstidningslik, layout har webben närmat sig bloggosfärens standardmallar. Naturligtvis utan att tappa DN-identiteten. Sajten är nu lättöverskådlig. Och ni ska veta vad jag talar om. Jag har att jämföra med eftersom jag under en bloggdag är inne på 100-tals olika sidor. Hur många gånger har jag inte svurit över just DN.se:s tunga redigering, min viktigaste och trovärdigaste källa för nyheter. Därför blev jag väldigt glad vid morgonens första DN-nedladdning, särskilt som justeringen var oväntad. Mitt liv som bloggare har förenklats. Det firar 100 steg till med otroligt skön Lady GaGa och Poker Face.

Inga kommentarer: