söndag 14 december 2008

Superbloggarn tar strid med Expressens recensent - "Womenizer" bäst!

Nu började precis TV4:s sänding av dokumentären om Britney Spears (BRITNEY: for the record). Bloggarn har ju hårdbevakat Spears de senaste dagarna samt haft härliga långa utläggningar om trash- och trailermentalitet, som jag vill påstå att jag vet det mesta om (se också om Axl Rose). Jag har nu lyssnat på Britney Spears nya platta "Circus". Det har jag gjort gratis och legalt på Spotify. Jag är dock oense med Expressens recensent på så sätt att jag tycker allt är skit utom "Womenizer". Karin Winther gillar "Unusual You". Så där tycker jag, som mer föredrar en speedad Spears. Hur som helst är DVD:n påslagen med recordlampan lysande. Imorgon förmiddag ska också jag och ett par andra här hemma få veta varför de "galna åren” inträffade.

Läs även andra bloggares åsikter om

(Från gamla bloggen 6/12-08)

Inga kommentarer: