måndag 8 december 2008

Superbloggen borttappad

Kan ni tänka er alla superbloggenläsare? Jag har tappat bort min blogg! (http://superbloggarn.blogspot.com/) Nästan 500 bloggar, skrivna under ett halvår, är därute i cyberrymdens gravkammare någonstans och fan vet var. Det hände på morgonen den 7 december 2008. Jag vet dessutom vad jag gjorde för fel. Men jag tar det som en utmaning och ett varsel. Jag börjar om med en annan kvalitet. Nye Superbloggarn ska rakt igenom hålla en högre standard och vara mer selektiv. Bara ämnen och företeelser som verkligen förtjänare att omtalas kommer med. Troligen blir det därför ingen sport, hur mycket tokbajare jag ändå är. Men bloggarn kommer att fundera vidare kring frågor som har att göra med förvaltningen av samhällsprojektet och politiken samt märkliga aktiviteter i näringslivet. Den höga konsten kommer naturligtvis också att få plats. I övrigt får vi se. Mitt specialintresse för populärkultur kommer sannolikt att ges visst utrymme. Jag vill dessutom klargöra att jag fortfarande har hjärtat till vänster fast lite till höger – typ högersosse. Väl mött alla bloggenläsare!

Inga kommentarer: