tisdag 9 december 2008

Några funna blogglik

Jag har hittat 25 av inläggen från gamla superbloggen. I samband med att jag höll på och meklade med bloggen och kontot råkade jag visst importera några inlägg i min facebook. Av en slump ramlade jag häromdagen över dessa. Tyvärr saknas fortfarande ungefär 475 bloggar, bl.a. den om Bo Rothstein - favoritbloggen alla kategorier. Kan det var någon som skrivit ut bloggen eller sparat den på annat sätt? Rothstein själv kanske? Den superbloggenläsare som gjort det kan väl hojta till. Jag gillar också bloggarna om white trash-/trailermentaliteten. De repriseras snart här på nya bloggen i någon form.

Jag har nu så smått börja lägga in de gamla borttappade bloggarna. Gå bakåt på bloggen. De nygamla bloggarna märks med det datum de ursprungligen publicerades.

Inga kommentarer: