måndag 8 december 2008

Reaktioner på att gamla superbloggen försvann

Som ni sett är ju gamla bloggen borttappad. Här är några av reaktionerna över landet. Bloggarn är trots allt vid gott mod.

Bloggen är ju borttagen??
(Kollega i korridoren)

Helvete vad surt - att man inte kan spara den på hårddisk på nåt sätt. det är som att ditt bokmanuskript brunnit upp. jobbigt att börja om från noll...
(Min kamrat i G:a stan)

Jag glädjer mig åt att du har kvar din blogg.
(Hurrarrop från skånska Lund)

Huvaligen så hemskt att tappa sin blogg :-) Det låter _riktigt_ allvarligt. Men jag tar väl och bokmärkar om en gång till då...
(Mer support från Skåne)

ÄR DET SANT?????
(Kollega)

Behöver rensa mina bokmärken nu ser jag, ska nu genast läsa din blogg, nått kul ska man ha på jobbet.
(Min kamrat från Nacka)

Vilken otur ! … och vilken tur att jag hann läsa en hel del innan det försvann..
(Nygammal arbetskamrat)

Jag kom inte åt din blogg via länken. Vad är adressen?
(Min kamrat i Saltsjö-boo)

oh shit! Stackars dig. Men du tar det som en man....men byt inte så jäkla ofta namn på din blogg. man tappar bort dig då till slut. i vilket fall som helst om du har tur dyker dina bloggar upp igen om ett halvt år i webbarkive.
(Min ena kamrat på Ringvägen)